Co s Tutti Frutti???




Už v předchozích příspěvcích jsem se zmiňovala o tom, že jsme měly doma klubíčka, se kterými jsme nevěděly, co si počít, a pak přišel nápad, na který ona klubíčka čekala. A světě nediv se, stejně tomu bylo i s touto "ovocnou" látkou. Absolutně jsme totiž nevěděly, co bychom z ní měly vyrobit. 


Až pak jednou, bylo to tuto zimu, jsme chtěly ušít stan pro naše neteře. Ale protože není léto, uvědomily jsme si, že musíme do stanu našít nějaké polštáře, aby děvčatům nebylo chladno od země. A v tu ránu jsem věděla, že sladké ovocné motivy jsou pro děti to pravé. Proto jsem vytáhla tuto látku a doplnila jsem ji jednobarevnou látkou příhodné barvy. V kombinaci s touto malinovou látkou, tutti frutti vzor úplně ožil.






Až posléze při focení jsem si uvědomila, jakou výhodou bylo to, že jsem polštáře neudělala z obou stran stejné - můžeme totiž střídat jejich strany, aby nevypadaly jednotvárně. Například se jednou může hodit, aby polštáře byly spíše jednobarevné, jindy bude zapotřebí více pestrosti. Asi tak budu polštáře šít častěji. Ovšem, pokud by se jednalo o povlaky na polštáře, otvor v povlaku by musel být umístěn vespodu, aby nebyl na první pohled vidět.






Ještě jedno drobné úskalí na mě čekalo - onen jediný kulatý polštář se totiž jevil velmi nedodělaný a fádní. Proto jsem jej ještě doplnila středovým knoflíkem. Na fotkách můžete vidět, jak vypadal bez knoflíku a jak mu nyní knoflík sluší. Ono úskalí tkvělo v tom, že jsem neměla žádný koflík, který by se k polštářku hodil. Proto jsem vzala obyčejný velký knoflík, vystřihla kousek látky, který jej přesahoval asi tak o 3 cm, jehlou s nití nastehovala okraje látky, pak do středu tohoto kousku vložila knoflík a niť pevně stáhla a pak ještě prošila, aby byla látka na koflíku napnutá. A simsala bim, knoflík na míru byl na světě.


Ano, ano, již jsem zmínila, že máme slabost pro pohodlí plynoucí z množství polštářů.. A ač jsem schopná usnout na holé zemi, měkoučké je měkoučké, nemyslíte?


-Linda-

Komentáře

Oblíbené příspěvky