Sovičkobraní

Po pravdě, zas tak často se v životě člověku nestane, aby "potkal" v přírodě opravdovou sovu. Jednou jsem ji viděla, ale to bylo v zoo. Byl to zážitek, protože se jednalo o malý potemnělý objekt, ve kterém se člověk procházel mezi volně poletujícími nočními tvory. Uviděla jsem před sebou jednu krásnou a vážně velkou sovu. Seděla tak nehnutě, až jsem si myslela, že je vycpaná. Proto jsem se rozhodla si svou teorii ověřit a jala jsem se ji z ani ne metrové vzdálenosti prohlížet ze všech stran. Patrně jsem vypadala dosti urputně, protože, jen co jsem udělala krok zpět, milá "vycpaná" sova hezky zeširoka otevřela svůj zobák, jakoby znuděně zívla, a z oním pověstným ševelením křídel se odebrala na klidnější místo. A jak to, že jsem ten ultra tichý zvuk křídel vůbec slyšela? Protože mi přeletěla těsně nad hlavou, až jsem se musela přikrčit. Co dodat, měla navrch a se zcela nenucenou samozřejmostí ;-). 




Každopádně pokud obdivujete soví krásu stejně jako já, chcete jich mít kolem sebe požehnaně a přitom neriskovat žádný "klovanec", a pokud někde ve skříni, v šupleti, pod postelí, na půdě, ve sklepě, na zahradě, za komínem, prostě kdekoli máte zbytky a zbytečky klubíček, řešení máte pod nosem. 

Stačí, když si vyberete takové zbytky, které budou barevně ladit a můžete se dát do háčkování. (My jsme použily především akrylové příze a přiznám, že a výrobu padly i celá klubka, nejenom zbytky). Nejdříve si samozřejmě musíte navrhnout proužky, nebo rovnou celý vzor. Nejlepší je ale něco úplně jednoduchého, aby mohly vyniknout aplikace. 

A co budeme aplikovat? Přece sovičky, kolik si jen budete přát. A i na těch se můžete pěkně vyřádit. Inspirací najdete na internetu víc než dost, ale také si můžete navrhnout vlastní sovu podle svých představ, ano, Sovu snů... můžete si udělat sovu na stromě, sovu na kole, sovu na rybách, sovu indiána, soví princeznu, sovu v čepici (takovou jsem viděla nedávno na fotce, skutečnou živou sovu v čepici a byla naprosto rozkošná), sovu, jak pouští draka, sovu na pláži... prostě sovu v plné parádě. Můžete ji udělat z hladké příze, nebo i z chlupaté. (Používáme příze od místního výrobce, protože se s nimi dobře pracuje a mají živé barvy, takže sovy krásně vyniknou.) Můžete je dozdobit látkou, mašličkou, stuhou, filcem, výšivkou, korálky... Fantazii se meze nekladou, však už také vyrábíme čtvrtou deku se sovičkami.





Proto sovičkobraní zdar!!!
                                                           
                                                                                           -Linda-






Komentáře

Oblíbené příspěvky