Konopka - taštička převážně ze zbytků látek.

Určitě znáte ty dny, kdy máte neskutečnou touhu tvořit... ale tak nějak nemáte ani ponětí co. Mě se to stává často. To pak popadnu kousek čehokoli, zvolím jakoukoli techniku a začnu dělat cokoli. Však ono z toho něco vznikne.

Ale nebudu přehánět. U tohoto výrobku jsem věděla, že bych chtěla zkusit taštičku a hlavně pro mě novou techniku všívání zipu. A protože jsem měla po ruce zbytky látek a pár polotovarů, šlo to jako po másle.


Na samotné tělo taštičky jsem použila kostičkovanou látku, protože kostky a kostičky, společně s puntíky jsou stále trendy. A taky se hodí snad ke všemu a na vše. Aby byla taštička pevnější, látku jsem podžehlila vlizelínem.

Kytičku jsem vytvořila z hexagonů - šestiúhelníků. Ty jsem kdysi vyrobila ze zbytků látky M. Miller. Byly to opravdu malé kousíčky a mě bylo líto je vyhodit, protože látky to jsou opravdu krásné a kvalitní.

S lístky je to podobný případ. Jednou jsem k šití potřebovala zelený puntík podžehlený Ronarem a zbyly mi zbytečky, které jsem si rovnou nastříhala do tvaru lístečku a schovala pro strýčka Příhodu. A proč se jmenuje Konopka? To, jak jsem našila lístky, mi totiž něco připomíná...




Taky jsem nezapomněla taštičku opatřit dostatečně velkými vnitřními kapsičkami. Ty jsou také podžehlené. Krom toho, že kapsy jsou opět ze zbytečků, tak na podšívku jsem použila látku, kterou jsem kdysi měla zcela nerozumně uloženou tak, že na ni svítilo slunce, takže na některých místech měla prosvětlené pruhy. Pro takové šití to ovšem vůbec nevadí. Prostě vezmete tu část látky, která je poškozená, a jednoduše z ní vystřihnete obdélníky nebo čtverce, které jsou v pořádku. A když si tyto kousky zarovnáte, máte je rovnou nachystané na chvíle, kdy vás přepadne patchworková inspirace. 

                                                                                     -maminka-

Komentáře

Oblíbené příspěvky