Háčkování ze Sněhurky Ombré



Sněhurka se vyráběla už když mi bylo snad deset let. Když mi bylo 14, tak jsem si z této tenké příze háčkovala halenku. Takže toho má tato bavlnka hodně za sebou. Ale, že by jí to ubralo na kráse, se říci nedá. Spíše naopak. 




 Sněhurka je k dostání v takovýchto zářivých barvách a i v provedení ombré. Nejvíce se mi líbí jahodová varianta. Háčkovala jsem z ní dvojmo a výsledek můžete vidět na obrázcích níže. Barvy jsou jasné, živé a rozhodně upoutají.




Květinky jsou krásně plastické a v melírovaných barvách vypadají velmi přirozeně. Zelené lístky jsou uháčkované z Camilly.




S květinkami si můžete vyhrát. Lze je aplikovat na čepici, na tašku, na polštář nebo nosit jako brož (ten největší květ má průměr 15 cm :-D ).




Samotná Sněhurka se hodí také na filetové  háčkování, ažury u ozdobných kapesníčků, drobné aplikace nebo také na jemné oděvy. 

Takže, pokud někdy potkáte Sněhurku, nelekněte se, že je tak tenká. Kupte si rovnou dvě klubíčka a háček číslo dvě a popusťte uzdu své fantazii. A třeba jí přijdete na chuť.

                                                -maminka-










Komentáře

Oblíbené příspěvky