Dobroty z vlny a korálků


Jsou chvíle, kdy si ráda odpočinu od tvoření velkých věcí a relaxuji u drobnůstek. Už dlouho jsem měla velkou chuť se vrhnout na malé háčkované dortíky. Koukaly na mě z každého blogu, který jsem otevřela, ale návod jsem nenašla žádný. Musela jsem tedy vymýšlet. Ono se to zdá, ale vyrobit takový dortík - muffin je dost pracné. Zkoušela jsem háčkovat i plést a nakonec jsem na ně použila obě techniky. Takže vlastně moje muffiny jsou háčko-pletené. 





Tip pro vás: úžasné na těchto malých věcech je, že se a jejich výrobu dají použit jakékoliv zbytky přízí, filců, látek, perliček. Čím více různých zbytků, tím více originální kousek vytvoříte. Muffiny můžete vycpat (chvilku před ukončením špičky) dutým vláknem, odstřižky přízí, kousky látek, staré silonky, prostě jarní úklid. Hlavně, že to drží tvar, no ne?




Komentáře

Oblíbené příspěvky