Tunika nebo šatičky...



Na začátku byly tyto šatičky, které jsem měla uháčkovat podle hesla " ...já to nechám na Vás...". Sice jsem hodně párala a musela přemýšlet, ale nakonec vzniklo toto dílko, se kterým jsem byla spokojená já i malá zákaznice, která je posléze nosila i jako tuniku :-)






Další šatičky byly náročnější co se týče vzoru i množství práce. Zvolila jsem totiž opět přízi Daniellu a pokud ji znáte, tak víte, že je to tenká příze. Na sukýnku jsem vybrala krajkový vzor, který ji  nařasil, a tak práce bylo opravdu dost :-)  










Návod na krajkový vzor jsem našla na těchto stránkách www.liveinternet.ru, Je pravdou, že jsem ho trochu obměnila a barevně zpestřila, ale základ je stejný.






Na živůtek jsem použila klasické čtverce v několika barevných kombinacích. V poslední době se mi velmi líbi spojení oranžové, růžové a červené barvy, ke které jsem přidala ještě modrou a starorůžovou. Využila jsem zbytkovou přízi Catty,Camillu, Amora a Ellian Nicky.


Zdroj diagramu - www.bhookedcrochet.com.



Pak už stačilo čtverce sešít a dozdobit háčkovanými květinkami. Do pasu protáhnout háčkovanou šňůrku, obháčkovat výstřih a průramky. A hurá na focení :-)






Pokud jsem Vás  inspirovala k vytvoření vlastního modelu, přeji hodně radosti a pohody z háčkování :-)


                                                                                                                                          - mam -



Komentáře

Oblíbené příspěvky