Snídaně s kočičkou Tiffany


"Jednoho dne jsem byla tady. Nebojte se, nespadla jsem z Měsíce, ani z žádné planety. Prostě jsem se narodila z barevných klubíček, lásky k háčkování a jednoho dobrého nápadu. A abych nezapomněla, jmenuji se Tiffany. Myslím, že toto jméno mi dala maminka poté, co viděla jeden slavný film. Nevadí mi, že mám slavného jmenovce, ale krásnější než já rozhodně nebyl. ;-)


Však mě maminka ke snídani pěkně vystrojila. Dala mi za ouško mašličku a kolek krku stužku, jak se na správnou kočičku sluší a patří. Na sukýnku mi našila knoflíček a na svetřík mi přidala brožku s růžičkou.


  Přes rameno mám brašničku, abych si tam nosila noviny nebo knížku. To abych si po jídle měla co přečíst. Taky mi je dozdobila kytičkami. Moc se mi líbí. Mamince to neříkejte, ale občas si do ní dám i zbytek snídaně, abych si mohla udělat neplánovanou svačinku.


A ty botičky! Prostě roztomilé, nemyslíte? Hrozně ráda si je prohlížím. Zapínám je na knoflíček a na špičkách mají kytičky s korálky. Vždycky když třeba čekám na lavičce nebo na zastávce, tak se dívám, jak se na slunci třpytí. 


Tak ale teď už musím končit. Jak už jste si všimli, mám naservírováno - tyhle... ňam... slaďounké muf... mňam... muffiny... hmmm, to je ale dobrota. Dáte si?"


                                                           -Linda o kočičce, kterou vyráběla maminka-

Komentáře

Oblíbené příspěvky