Ze Slunečníkovy zahrádky

Před časem jsem pročítala moudrý článek o tom, jak světlo a barvy pozitivně ovlivňují naši náladu. A tak jsem se dala do přebírání  svých pokladů - klubíček, celých i načatých a začala jsem skládat veselou deku v barvách pomerančů a citrónů. Poté jsem se dala  do háčkování :-) A protože mám ráda vícebarevná dílka, přidala jsem nakonec na plochu deky barevné květiny s lístky. A když vyšlo sluníčko a opřelo se do háčkovaných květin, řekla jsem: !Ach!" Bylo to zářivé a pěkné :-) A já jsem byla s prací spokojená.
Deka má již svého spokojeného majitele:-)


Tip pro Vás! Pokud byste si chtěli uháčkovat nebo jinou technikou vytvořit z vlny podobnou deku nebo polštář, nemusíte hned utíkat do nejbližší galanterie a nakoupit spoustu přízí. Stačí se porozhlédnout doma ve Vašich zásobách či zbytcích klubíček. Samozřejmě, pokud nějaké máte. Pak si zvolte základní barvu - bude to asi ta, které máte nejvíce a pak stačí jen kombinovat proužky širší nebo jednořadové. Nakonec dozdobíte deku květinkami nebo kolečky  nebo jinými tvary. To už záleží na Vaší fantazii:-)






Tak co, líbí se Vám?

Komentáře

Oblíbené příspěvky